nedeľa 17. júna 2012

Futbal :)


Title: Futbal
By: *Timča* (me)

Prechádzala si sa po meste, keď si zrazu narazila na nejakého chalana. ,,Héj, pozeraj sa dopredu," okríkla si ho. No keď si zistila, že ten niekto je vlastne Zayn Malik z One direction, zarazila si sa. ,,Prepáč, pozeral som do mobilu a nevšimol som si ťa, sorry," usmial sa na teba. ,,Stalo sa, ale nabudúce dávaj trošku väčší pozor," šúchala si si ruku, ktorú si si zranila. ,,Ublížil som ti?" opýtal sa. ,,Nie, ja hrám futbal a spadla som, teraz si mi len trošku dopomohol k väčšej bolesti, ale ja sa pochlapím," posledné slovo si povedala v uvodzovkách. Zayn ti venoval úsmev. ,,Takže futbaliska?" zachechtol sa. ,,By si sa divil," povedala si sebavedomo. ,,Zahráme si niekedy?" usmial sa. ,,Ale ja nechcem, aby si plakal," zaklipkala si viečkami. ,,A akože prečo?" zdvihol obočie. ,,Vieš asi nie si zvyknutý na prehru," usmiala si sa. ,,Oh, tak. Ty si myslíš, že ma porazíš?" na-oplátku klipkal očami on. ,,Porazím, hrám už od malička," urobila si duckface. ,,Stavíme sa?" opýtal sa. ,,Jasné, na čokoľvek," nastavila si malíček. Nastavil ho aj Zayn a preplietli ste si ich. ,,Tak ak vyhrám ja, tak mi dáš pusu, a ak vyhráš ty dám ti ja pusu," usmial sa. ,,Ale, ale. Nie je to, to isté?" usmiala si sa. ,,Nie," aj keď si vedela, že je to to isté lákalo ťa to. ,,Fájn, ale to by sme museli ten futbal aj skutočne hrať," povedala si. ,,To máš pravdu, tak kedy?" opýtal sa. ,,Mne je to jedno, pop star musí rozhodnúť," buchla si ho do ramena. ,,Bože," povedal. ,,Čo je?" nechápavo si sa spýtala. ,,Vieš, ako som sa tešil, že ma nepoznáš, no myslel som si to," odul spodnu peru. ,,Ha, to si myslel zle, plus som aj fanúšik," Zayn sa na teba pozrel pohľadom a'lá WTF? ,,Vôbec by som si netypol, že si fanúšička," zasmiala si sa. ,,No vieš, ja nepištím, dokonca takéto dievčatá by som odkopla niekde na planétu Mars," Zayn sa zasmial. ,,Tak to máme rovnaký názor," usmial sa. ,,Vieš prebieha tu v skutku dobrá konverzácia, ale ja," nenechala som ho dohovoriť. ,, Musíš ísť," Zayn pokrútil hlavou. ,,Nepoznám tvoje meno," toto bol pekný odkur. ,,Jasné, som Y/N," usmiala si sa. ,,Teší ma Y/N, krásne meno." ,,Ďakujem," usmiala si sa. ,,Dobre ja už msím ísť," povedala si. ,,Ja tiež, dobre a ešte k tomu futbalu," zase si mu skočila do rečí. ,,Ja som si myslela, že je to len zo srandy," Zayn pokrútil hlavou. ,,Nie, zajtra o jedenástej, dobre?" opýtal sa. ,,Dobre," letmo si ho objala. ,,Ináč už sa teším na pusu," uškrnula si sa naňho. ,,Maj sa Y/N," pozdravil ti. ,,Aj ty, Zayn" usmiala si sa a odpochodovala domov.

Je desať hodín a ty sa pomaly začneš chystať na ihrisko. Zobrala si si kraťasy a tričko. Vonku je dosť teplo, a keďže budeš behať tepláky by ti vadili. Pozrela si sa do zrkadla. Nevyzeráš zle, vlasy v cope jemný mejkap a hor sa! Pozdravila si mamu aj otca a odišla na ihrisko. Sadla si si na trávu. Bolo ešte len pol jedenástej. Mala si ešte polhodinu. Ľahla si si do trávi a v hlave si si spomínala na jeho hnedé oči a vlasy nastajlované, ako vždy. Musela si zaspať, pretože si cítila, ako ťa niekto budí, ten niekto bol ten dokonalý chalan, Zayn. ,,Spinkáme, spinkáme?" uchechtol sa. ,,Hahaha!" buchla si ho do ramena. ,,Tak môžme?" prikývla si. ,,Aby si si nemyslela, nenechám ťa vyhrať," usmial sa. ,,To od teba ani nechcem," opätovala si mu loptu. Museli ste vyzerať komicky. Futbal hrať len dvaja. Ale bola to sranda. ,,Ale, ale niekto mi je dlžný pusu," povedala si. Samozrejme si vyhrala! ,,Ako si vyhrala, si lepšia, ako ja? To sa nedá!" zasmiala si sa. ,,Vidíš, že dá," usmiala si sa. ,,No poď sem, som ti niečo dlžný," povedal a potiahol ťa za boky a pritisol k sebe, tak že si cítila jeho dych na svojom krku. ,,Si úžasná hráčka," usmial sa. ,,Ty tiež nie si zlý, ale na mňa samozrejem nemáš," vyplazila si mu jazyk. ,,Ale v niečom som určite lepší," začal ťa bozkávať všade, kde sa dalo. Rukou ti zašiel pod tričko a chcel ho dať preč, ale zastavila si ho. ,,Si normálny? Tu?" opýtala si sa. Boli ste uprostred ihriska. ,,No a čo? Ja ťa chcem tu a teraz," povedal a zase ťa bozkával na krku. ,,Zayn," zafňukala si. ,,Ách Bože," zasmial sa. ,,Poď," potiahol ťa za ruku. Nešli ste dlho, len chvíľu. Keď ste vošli do nejakeho bytu, asi to bol jeho hneď ti strhol tričko. To jeho na sebe nemal dlho. Hodila si ho niekde do rohu. ,,Si krásna," povedal, keď si na sebe mala už len nohavičky. ,,Ďakujem, ale niečo mi tu nesedí." ,,Čo také?" ,,Že ja som nahá a ty si oblečený," ukzala si na jeho nohavice. ,,Máš pravdu," stiahol si, aj keď z väčšími problémami, keďže jeho pýcha nabrala veľké rozmery. Dobre si sa naňom zabávala. ,,Máš problém?" uchechtol sa. ,,Nie," povedala si. ,,Dobre, pokračujeme?" nebezpečne sa usmial. Prikývla si. Stiahol ti aj posledný kus oblečenia. Roztiahol ti nohy a začal ťa dráždiť jazykom. Začala si vzdychať. Pomaly do teba zasunul jeden prst. Trochu to bolelo, ale nejako si to neriešila. Panna si už nebola, ale pred Zaynom si mala iba jedného. Keď do teba zasunul už dve potom tri prsty cítila si, že o chvíľu vyvrcholíš. ,,Zayn, ja...už...," vtom najlepšom prestal. ,,Malik!" skríkla si naňho. ,,Áno, tak sa volám," povedal a ty si sa naňho uškrnula. Zvalila si ho na posteľ. Stiahla si mu boxerky a zobrala jeho pýchu do rúk. Olízala si mu špičku a jazykom prešla po celej jeho dĺžke. Zayn vzdychal a ty si vedela, že to robíš dobre. Pohybovala si sa hore-dole. ,,Y/N, rychlejšie," prikázal ti, aj keď z námahou. Keď už skoro bol prestala si. ,,Provokuješ?" opýtal sa. ,,Aj ty si provokoval," bránila si sa. Pokrútil nad tebou hlavu, ale usmial sa. Teraz sa znovu prevalil on na teba. ,,Keby to veľmi bolelo, povedz mi," upozornil ťa. ,,Jasné," povedala si. Pomaly do teba vnikol a ty si zavzdychala. Bola si dostatočne vlhká a veľmi ťa to neboleo, ale aj trochu bolelo. Začal rýchlejšie prirážať a ty si cítila, že vyvrcholíš. ,,Ách, Zayn," vzdychala si. ,,Ešte raz povedz moje meno!" rozkázal ti. ,,Za-yn," vydala si potichu. ,,Hlasnejšie!" skríkol. ,,Zayn!" skríkla si. ,,Ešte!" ,,Zayn!" naraz ste vyvrcholil a celý zadýchany ste si ľahli na posteľ. Vlastne iba Zayn. ,,Y/N si úžasná," pobozkal ťa. ,,Ty si lešpí," pokrútil hlavou. ,,Zayn?" pozrela som na neho, ,,ja ešte chcem," Zayn sa zasmial a zobral si ťa do náručia. Vnikol do teba a zase sapo celom byte ozývali vzdychy. ,,Milujem ťa, Zayn," povedala si z posledného dychu. ,,Aj ja teba, Y/N, som rád že včera som sa do toho mobilu pozeral, nikdy by som ťa nestretol," usmial sa na teba. Pobozkala si ho a spoločne ste zaspali, aj keď bolo tri hodiny....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára